Seite 3 von 10 ErsteErste 12345 ... LetzteLetzte
Ergebnis 21 bis 30 von 91
  1. #21
    Newbie Avatar von Sarah
    Registriert seit
    13.03.2010
    Ort
    Hinter der Citadel - links abbiegen
    Beiträge
    10

    Standard

    Ich will auch ein Schnitzel ... in die Küche renn...

    Kann mich vor Lachen kaum noch halten hier, mal sehen was Tali so zum Thema Schnitzel einfällt ... wobei das mit der Nahrungsaufnahme durch die Maske ihr ziemlich schwer falllen dürfte (püriertes Schnitzel schmeckt glaube ich nicht wirklich gut...)

  2. #22
    Taschenbillard-Spieler Avatar von Jasha Shepard
    Registriert seit
    18.08.2008
    Ort
    NRW
    Beiträge
    225

    Standard

    Zitat Zitat von Sarah Beitrag anzeigen

    Kann mich vor Lachen kaum noch halten hier, mal sehen was Tali so zum Thema Schnitzel einfällt ... wobei das mit der Nahrungsaufnahme durch die Maske ihr ziemlich schwer falllen dürfte (püriertes Schnitzel schmeckt glaube ich nicht wirklich gut...)
    Das kann ja nur gut werden!!! Musste bei der Vorstellung schon lachen!

  3. #23
    Va11-Hall-A Avatar von Rated-R.evolution
    Registriert seit
    06.04.2010
    Ort
    Glitch City
    Beiträge
    785
    Gamer IDs

    Gamertag: GGP Rated

    Standard

    Ich tippe ja das Tali mehr ein Fan von pürierter Blutwurst ist, macht ja geschmacklich keinen Unterschied
    Außerdem ist dann der arme Mordin auch nicht so allein mit seiner Meinung^^
    "Distant voices calling for the final fight; we will answer with victory!"

    "Ganz wichtig, wenn euch gewisse Leute Hoffnungen machen auf Omega führe Mango nen Plot und er nähme immer gerne noch mehr Leute: Glaubt ihm nicht."
    Follow me on Twitch: twitch.tv/malyssa

    ME FRPG: Valerie Copeland | Major Novara Vengis | Robyn Lynn DA FRPG: Gerret Thalos | Lillith Cadi Iha

  4. #24
    Taschenbillard-Spieler Avatar von SuicideSmurf
    Registriert seit
    07.02.2010
    Ort
    Schlumpfhausen
    Beiträge
    293

    Standard

    Zitat Zitat von Rated-R.evolution Beitrag anzeigen
    Ich tippe ja das Tali mehr ein Fan von pürierter Blutwurst ist
    Es könnte auch Leberwurst sein, die passt auch so durch jeden Schlauch xD

  5. #25
    Newbie Avatar von Shamrock
    Registriert seit
    16.04.2010
    Ort
    auf der Erde
    Beiträge
    34

    Standard

    So momentan bin ich in einer etwas unkreativen Phase T_T… Habe zwar so viele Ideen die man einbauen könnte aber das dann alles zusammen zu fügen fällt mir schwer. Hier habe Ich zumindest einen Anfang der Horizonmission… hoffe das ich sie bald auch zu ende erzählen kann. Ich hoffe trotzdem das euch meine geschichte trotzdem soweit gefällt.

    Quest: Mission auf Horizon TEIL 1
    Anbohrt der Normandy

    [Shepard]: ….mmmhhhh wie das duftet… lecker…. aarrhhhhggg.
    [Kelly]: Commander der Unbekannte will mit Ihnen unbedingt sprechen.
    [Shepard]: Och Meno!!... Muss das unbedingt jetzt sein?!?!
    [Kelly]: Er sagte es ist dringend….
    [Shepard]: Also gut-_-*seufz*

    Im Bespechungsraum


    [Unbekannte]: Shepard…Ich hoffe ich störe Sie nicht gerade…
    [Shepard]: Naja eigentlich….
    [Unbekannte]: Gut den wir haben ein Problem.
    [Shepard]: eehh schon. Ich esse gerade.-_-
    [Unbekannte]: Die Kolonisten auf Horizon wollen ihr alljährliches Grillfest feiern. Dummerweise haben sie dort mit einem etwas größeren Insektenproblem zu kämpfen.
    [Shepard]: Uiii… das ist ja toll^^
    [Unbekannte]: Unsere Insektenvernichtungsfirma die wir dort eingesetzt haben war dieser Aufgabe nicht gewachsen.
    [Shepard]: ….. aha……. Und?
    [Unbekannte]:-__-°
    [Shepard]: ??????
    [Unbekannte]: Deshalb dachte ich das SIE genau der richtige Mann für diesen Job sind.
    [Shepard]: Wow ich wusste gar nicht das Cerberus auch von Kammerjägerfirmen unterstütz wird.
    [Unbekannte]: Nicht nur davon….. Wenn sie eine Ahnung hätten.
    [Shepard]: Wie bitte? Naja ich soll also einpaar kleine Käferchen einfangen und töten?
    [Unbekannte]: So in etwa…
    [Shepard]: Ok bin sofort weg.
    [Unbekannte]: Shepard!.... Da wäre noch etwas das Sie wissen sollten…
    [Shepard]: Naarrgghh!!!... Machen Sie Hine!!! …Mein Essen wird kalt!!!
    [Unbekannte]: Ein ehemaliges Teammitglied von Ihnen ist auch auf Horizon zum Grillfest eingeladen worden.
    [Shepard]: Tatsächlich?!? Eines das Schnitzel mag?
    [Unbekannte]: Davon ist mir nichts bekannt… Ich weiß nur das es sich um Ash handelt
    [Shepard]: Uuhh Ash!!! Ja wirklich?!? Die mochte glaube ich auch immer Schnitzel.
    [Unbekannte]: Bevor sie jedoch dorthin aufbrechen, schlage ich vor das Sie Mordin noch mal aufsuchen. Vielleicht hat er ja etwas gegen diese Insekten entwickelt das Ihnen dort weiter hilft.
    [Shepard]: Mhhmm ja…. Das könnte ich wohl machen
    [Unbekannte]: Na dann Viel Glück Shepard.
    [Shepard]: Verstanden… Schnitzel over and out.
    [Unbekannte]: -___-°

    Im Techlabor

    [Shepard]: Mordin haben Sie etwas das uns gegen diese Insekten schützen kann?
    [Mordin]: …..
    [Shepard]: …….*der macht es aber auch spannend*
    [Mordin]: Ja
    [Shepard]: Juhu! Was den?!?! Einen neuen Anzug? Eine neue Waffe? Oder sogar ein neues Fahrzeug?
    [Mordin]: Neee… eine Gesichtscreme.
    [Shepard]: Ohhhhhh!!! Das Das ist ja wirklich ….. ehhh…. unglaublich
    [Mordin]: Ich weiß ich bin eben brilliant
    [Shepard]: Klar wer braucht schon die neuesten Hightech Waffen, Fahrzeuge oder Panzerung, wenn man die Galaxy retten will? Wenn es auch so einfach geht.
    [Mordin]: Stimmt… einfachster Weg, immer der beste Weg. Als Doktor kann ich das nur bestätigen.
    [Shepard]: Dabei fällt mir gerade ein……… SCHEIßE!!!! Jetzt ist mein Schnitzel kalt T_T

    Fortsetzung folgt…..

  6. #26
    Taschenbillard-Spieler Avatar von Jasha Shepard
    Registriert seit
    18.08.2008
    Ort
    NRW
    Beiträge
    225

    Standard

    XD bin gespannt auf den Rest! Ich schreib ja auch sehr viel und wenn ich dir nen Tipp geben darf, schreib ne ganze Seite über irgendwas. Es ist völlig egal über was und dann schreibst du deine Sachen weiter, dann bist du sozusagen im Fluss und dann fluppts auch wieder! Schreibblockaden sind ne gaaaaanz doofe Sache!

  7. #27
    Not my Fallout Avatar von Boïndil
    Registriert seit
    20.07.2008
    Ort
    Vaullt 101
    Beiträge
    12.122
    Gamer IDs

    Gamertag: PixelMurder

    Standard

    So, Mass Effect 2 mal ganz anders, ich hoffe, dass nicht nur Schweizer daran ihren Spass haben

    Legion Rekrutierig (oder: Wo esch das blödi ÄfÄfÄs?)


    E de Houptrouä:
    Helvetia "ha ned chönne avisiere" Shepard.Kommander, Frontschwiii
    Bergigsguet "mer send veli" Litschen, Blächböchs
    Ördnot Grunt, chroganische Chaschte met vier Aier
    Samära, asarischi Herni-Bruzzleri ond Lagg-und-Läder-Modell, [Oberghaims Cärbärus-Protokou]: Ähnlechkeite met ehre Tochter Morinth send nor Zuäfall.
    Jakobli, en nöd spelbare Charakter
    EDI, künschtlichi Lärnsoftwär ond Zimmerschmock
    De Obechannti, kes Schwiii weiss, wer er esch, raucht aber we en Bürschtebender
    Monschtär, e de Fachsproch au Zombi gnännt

    Divärsischti gaili Saund-Effäkt:
    [Whooosh - Krabumm] - de gwaltigi biotischi Schtormagreff
    [Bruzzzzzel] - dä berüemti asarischi Herni-Bruzzler
    [Boioioioiooong] - de brandgföhrlichi chroganischi Chopfnuss-Agreff
    [RätterRätterRätter] - e Schockwäue, die hout ine!
    [PifPifPif] - dä mächtigi Waffeklang vo de Vaiper
    [Sriiiiiiiiiiiii] - dä Kolläktor-Leiserpointer, verusacht böse Schade, wenn ine luegsch

    Of de Normandy-Brugg
    [De Obechannti]: Öbernimme Chontroullä. Nei, Shepard, do dörfsch jetzt ned go Scännne, do hesch jetzt wechtigers z'tue.
    [Shepard]: Ou nei, nor no ei Sondä, denn chann ich s' Clerasil go erforsche und das huere Püggeli do wäg mache. Log, do esch es, ganz do onde!
    [De Obechannti suuuuuuuugt am Schtumpe]: Du muesch jetzt s' Riiiper-ÄfÄfÄs go reiche.
    [Shepard]: Was esch denn das für en blöde Seich?
    [De Obechannti macht es Rauchringli]: Das esch dini Itrettscharte zum epischä Final.
    [Shepard]: Also guet. Dörf egh nochhär s' Clerasil go erforschä?

    [Of em kapotte Riiiper]
    [EDI]: Er Hernis sid scho weder en en Falle trampet. De Schrotthufe het d'Schild agloe, aber e de Mitti hets secher öppis Glänzigs mit ere Panzerigs-Azeig, wonner kaputt mache chönnd.
    [Shepard]: Kai Ahnig, wieso sech alli so vor Tüppe e d'Unterhose bislet, wo ned wüsset, we mer de Schild-Schtecker absecheret.
    [Grunt]: Das schmöckt denn Scheisse do. Kei Ahnig, wieso eg grad Gluscht uf en Mäck han.
    [Shepard]: Jo, do esch sch lang kei Putzkollonnä meh gsieh. Em Jakobli esch doch emmer so langwiiilig, vellecht chönnti dä mol go suuber mache. Wie wärs öbrigens met emene Servelat met Sänf nochhär?
    [Samara] Ich pfif mer lieber en Kebap ine, da Volus of Omäga macht so gueti. Ich hoffe nor, das das do nöd weder e sone blödi Falle esch, ha langsam Hunger.
    [EDI] Schnetzel? Bluetworscht?
    [Shepard]: Falschi Parodie... Okay, gnueg gschpässlet. Det vorne hets Deckige und e Huufe Chüelkörper und er wüsset jo langsam, was das bedüütet. Grunt, du stosch do links und Samara det rächts. Mol luege, wie guät das neui Huutgwäb würkt.
    [Grunt]: Das werd en guete Feight, die tätsch i ab.
    [Samära]: Egh ou, egh ou!
    [Monschtär] Heeerniiii!!!!
    [Shepard]: Der gebeni grad Herni, du domme Siech! Hesch scho emol ä Eviscerator em Arsch gha?
    [Grunt]: Dene huere Zombies zeig i jetzt, wo de Bartli de Moscht holt. EGH BE Chrogganer!!! [Boioioioiooong]
    [Shepard]: Esch halt scho guet, wenn e sone grosse Chaschte debii häsch, au wenn sie nie de Kampfmeischteri folget.
    [Grunt]: Ächzzzzz. UOOOoohhhhh. Röchel.
    [Shepard]: Dammi nomol, ich bruche noch es paar Verbandschäschte of dere epischä Sälbschtmordmission. Muemer denn alles sälber mache?
    [Shepard werft e Infärno-Granatä]: Samära, wo besch? Zeig, was chasch! Tue se bruzzle!
    [Samära]: [Bruzzzzzel]
    [Shepard]: Dammi nomol, Grunt, det esch no eine!!!
    [Grunt]: [Boioioioiooong] Ächzzzzz. UOOOoohhhhh. Röchel.
    [Shepard]: Hüt gehts aber kei Verbandschäschte me. Denn mached mehr Görls de huere Seich ebe alleini, wenns die grossä Porschtä ned bringet.
    [Samära]: Gööörl-Pauer!!!
    [Shepard]: Dammi nomol, die huere Grabscher! Wär besser is Afterlife gange, det zahlets wenigschtens no en Drink vorher.
    [Samära]: [Bruzzzzzel] Kei Wunder bi dim neue Domina-Outfit vo de Kasumi, das macht mi ou gail.
    [Shepard haut en Zombie]: Gopferdeckel! Cha scho weder ned avisiere, gohts no? Irgend wenn schriibet sie das no of mis Grab.
    [Samära schüsst met em Schtormgwehr]: Egh kenne das, ich träffe mit em Wärfä au nie öppis, drumm han i au so e grossi Flinte.
    [Shepard] Dammi, wevel vo den huere Viecher chömmet no? Das erinneret mich e Bitzeli a die neui Show vom Ditschäi Bobo. Jack het drum e de Onterlage vo dä Cärbärus usegfunde, dass de Maa s'erschti oberghaimi Tescht-Objekt vom Lazarus-Projekt gsi esch, grad noch de Rattä.
    [Samära]: Do vorne ligget e Flinte ond no me Chüelkörper, was das wohl weder bedütet?
    [Grunt esch weder bi de Läbige]: Secher weder en guete Feight, mini Kampfmeischterin.
    [Shepard]: Jetz fahrets secher met de grosse Zombies uf. Dasmol folgsch aber, Grunt, kei Alleigäng, soscht tätschts! Du links, Samära rächts.
    [Ableger]: Ouououoooo!
    [Monschtär im Barberschopp-Chörli] heeerniiii!!!! Heeerniiii!!!! HEEERNIIII!!!!
    [Ableger]: Ouououoooo! [RätterRätterRätter]
    [Grunt]: EGH BE Chrogga.... Ächzzzzz. UOOOoohhhhh. Röchel.
    [Samära]: Ächzzzzz. UOOOoohhhhh. Röchel.
    [Shepard]: Uäuäuäuäuääuäuä. Mini Scheld send abe, dammmi tuet das weh. Gopferdeckel, was send denn das für huere Ärsch? Grunt, Samära, wo sid er?
    [Grunt]: ....
    [Samära]: ....
    [Shepard of Hondert]: Dem Sörmel zeigi jetzt, wemmer de Nidel schwingt! [Whooosh - Krabumm] Was esch denn das för en Seich? Die huere Sieche haltet au no vel us, muess es emol met dem neue Vaiper-Flintli probierä. [PifPifPif] Jouu, das haut ine!!!
    [Blächböchs]: [PifPifPif] Shepard.Kommander.
    [Shepard]: Grüezi.
    [Grunt esch weder bi de Läbige] Die huere Blächböchs breicht au no guet.
    [Shepard schtrahlt]: Er het mer de Büggel wäg gschosse und s' Monschtär breicht, wommi grad begrapscht hät! Die Blächböchs wotti ha, den muen i nie meh für mis Clerasil scänne!
    [Samära esch au weder bi de Läbige]: Hesch denn kei Angscht vor däre künschtlichä Intelligänz?
    [Shepard]: Mehr hend jo en Hochsecherheitsruum für dä, det hets nor en sone blodä Kompiuter, det chann er secher kei Seich mache.
    [Grunt]: Chumm, mer machet wiiter, dä Mäck werd nöd früscher.
    [Shepard]: Esch das äch das blödi Riiiper-ÄfÄfÄs bi dem haptisch-additivä Törminäl? Au guet, denn bliibt nur no das glänzigi Ding mit de Panzerigs-Azeig und denn muess i hurti en Servelat of Omäga go abedrucke.
    [Grunt]: Mäck! Mäck! Mäck!
    [Shepard]: Egh ben dini Kampfmeischteri! Nur wenns die Wuche em Chender-Menü en Swiss-Mäck mit Ämmitaler ond Drägon Äitsch-Figur giht.
    [Samära]: Heerrni!!! Äh, en gluschtige Kebap!
    [Shepard]: Das gelt au für di. Wenn du wiiter usemuulisch, denn gehts e Wuche vom Rupärt sine köschtlichä Vorrät zur Strof.
    [D'Samära schtämpfelet]: Also guät. Ich wott aber än Ogäär.
    [Shepard häckt än Seif]: Kai Ahnig, wieso s' do en Seif giht, aber denn langets euis wenigschtens fürs Chender-Menu. Die liidig Loyalitätsgschecht bringt mi no zu arme Tagä.
    [Blächböchs]: [PifPifPif] Ärrrorr.....
    [Grunt]: Log, do esch die Blächböchs weder und det gehts au es glänzigs Ding mit e Panzerigs-Azeig.
    [Shepard nimmt dä Leiserpointer]: Esch au Ziit worde. Zeiget mehr dene Zombies, was richtigi Schwizer mit emene glänzige Ding mit ere Panzerigs-Azeig astelle chönd.
    [Isatz-Tiim]: [Whooosh - Krabumm] [Bruzzzzzel] [Boioioioiooong] [Sriiiiiiiiiiiii] [PifPifPif]
    [Glänzigs Ding mit wenig Panzerigs-Azeig] Kriiiiiiiiiiii.
    [Grunt, das chroganische Chuchichäschtli, esch weder bi de Läbige] Was machet mehr jetzt mit däre Blächböchs?
    [Shepard]: Dä nämmet mehr met. Eine, wo nüt frisst ond trotzdem schafft, esch ökonomisch. Sit em letschte Häck of Omäga gönd mer nämlech langsam d'Seif us.

    [Em Beschprächigsruum of de Normandy]
    [De Obechannti suugt emmer no am Ofe]: Öbernimme Chontroullä. Han jo gwüsst, dass es guet gsi esch, zerscht Experimänt am Ditschäi BoBo z'mache. Nur so han ich chönne garantiere, dass es glänzigs Ding mit e Panzerigs-Azeig kaputt mache chasch.
    [Shepard schtrahlt]: Wär hät dä Ditschäi BoBo erfonde?
    [EDI]: Das esch de Beschprächigsruum of de Normandy.
    [Jakobli]: Mehr stönnd hinter dir, was emmer au wotsch, Mädäm.
    [Shepard]: Das hetsch wohl gärn, du Schliiimer. Schad, gehts nüt meh z'putze of däm Riiiper.

    [Em Hochsecherheitsruum mit em blöde Kompiuter]

    [Shepard]: Lone jetzt dä Schrotthufe a. Gönd all uf d' Site, de chönnt hochgföhrlich si.
    [Bergigsguet] Shepard.Kommander.
    [Shepard]: Grüezi.
    [Mer send veli] Mer sind dini gröschtä Schtolkär. Gsesch mis N7-Liibli? Dä Konrad hätt üs das vo dinere Iden Praim-Tour metbrocht.
    [Shepard]: Wenn kei Seich mit dem blöde Kompiuter und de Tali erem Univärsal-Sackmässer machsch, dörfsch bllibe.
    [EDI]: Das esch de Hochsecherheitsruum mit em blöde Kompiuter. D'Bärgarbeiter hend das Hochsecherheitsruum mit em blöde Kompiuter gnännt.
    Geändert von Boïndil (04.05.2010 um 12:51 Uhr)
    No mods for Failout 76.

  8. #28
    Daddler Avatar von churchie
    Registriert seit
    01.03.2010
    Ort
    Milchstrasse
    Beiträge
    1.352

    Standard

    Auweia Boïndil, ich lach mich wech.
    Das wäre doch mal ne geniale Synchro ME.

    Irgendwie mußte ich immer an Asterix und Obelix bei den Schweizern denken.

  9. #29
    Rookie Avatar von weazz1980
    Registriert seit
    04.12.2008
    Beiträge
    88

    Standard

    Zitat Zitat von Boïndil Beitrag anzeigen
    So, Mass Effect 2 mal ganz anders, ich hoffe, dass nicht nur Schweizer daran ihren Spass haben

    Legion Rekrutierig (oder: Wo esch das blödi ÄfÄfÄs?)


    E de Houptrouä:
    Helvetia "ha ned chönne avisiere" Shepard.Kommander, Frontschwiii
    Bergigsguet "mer send veli" Litschen, Blächböchs
    Ördnot Grunt, chroganische Chaschte met vier Aier
    Samära, asarischi Herni-Bruzzleri ond Lagg-und-Läder-Modell, [Oberghaims Cärbärus-Protokou]: Ähnlechkeite met ehre Tochter Morinth send nor Zuäfall.
    Jakobli, en nöd spelbare Charakter
    EDI, künschtlichi Lärnsoftwär ond Zimmerschmock
    De Obechannti, kes Schwiii weiss, wer er esch, raucht aber we en Bürschtebender
    Monschtär, e de Fachsproch au Zombi gnännt

    Divärsischti gaili Saund-Effäkt:
    [Whooosh - Krabumm] - de gwaltigi biotischi Schtormagreff
    [Bruzzzzzel] - dä berüemti asarischi Herni-Bruzzler
    [Boioioioiooong] - de brandgföhrlichi chroganischi Chopfnuss-Agreff
    [RätterRätterRätter] - e Schockwäue, die hout ine!
    [PifPifPif] - dä mächtigi Waffeklang vo de Vaiper
    [Sriiiiiiiiiiiii] - dä Kolläktor-Leiserpointer, verusacht böse Schade, wenn ine luegsch
    @Boïndil: hoffe es kommt jetzt kein Kunde in den Laden weil ich mit Tränen in den Augen aufm Tisch liege

    Sehr geil!!!

  10. #30
    Taschenbillard-Spieler Avatar von Jasha Shepard
    Registriert seit
    18.08.2008
    Ort
    NRW
    Beiträge
    225

    Standard

    Ich bin auch schon halb tod hier!!! Ich kann nicht mehr... Leute ich brauch ein Bettlaken für meine Tränen!

Seite 3 von 10 ErsteErste 12345 ... LetzteLetzte

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •